Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Faa Mohamad ☃


Sunday, October 16, 2011 | 1:46 AM | 0 comments

aku tersangatlaa buntu sekarang niee ,
pasal exam yang tak pernah pernah nak bagi soalan yang senang * ada kee exam soalan yang senang ? thehee

then nak fikir masalah DIA lagii ,
aku tak faham dengan dia sekarang banyak sangat berubah sampai aku sendiri punn tak dapat nak ikut rentak perangai diaa
banyak kali aku fikir apa perlu aku buad -- bila aku tegur then aku luahkan segala galanyaa dia akan salahkan aku balik and tak pernah nak mengaku yang dia memang salah
kadang kadang tuu jatuh juga laa kan airmata aku niee Sumpah ! aku tak tahan dengan dia 
tapii aku sayangkan dia err itulaa masalah aku Hihii orang dah buad masalah aku still juga sayang diaa ,

fikir juga hari rabu 26 haribulan nanti birthday diaa
macam macam aku fikir nak pakai baju apa , shawl apa , kasut , hadiah apa * erghhh aku nak segala galanyaa perfect pada harituu :(

kbyeeeee :D





Older Post ☃ | Newer Post☃