Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Faa Mohamad ☃


Friday, November 11, 2011 | 10:24 AM | 0 comments

Rindu okay kita rapat then gembira macam niee macam dulu dulu #emotional here

Oh ohh ingad lagi tak time form 1 ? : D benci gilaa korang dengan aku dulu kan hahaaa bila aku ingad balik insiden tuu aku gelak sendiri kott yelaa gaduh sampai tampar menampar mentarik tarik tudung then sampai ada yang nangis #okay admit aku yang menangis act nangis pun sebab tak sangka tetiba ada juga nak tampar aku kan Hihik then bila budak baru masuk berebut pulak kan sumpah kelakar wehh ! sampai sekarang aku tak tahu kenapa korang benci sesangattttttttttt dekat aku dulu thehee kata aku gedik bagai semua perempuan gedik doe dalam dunia niee okay stop here form 1 story :)

Time form 2 nothing special laa kan yang berlaku tapi tapi kita always satu kelas maybe jodoh untuk kita berbaik kott Hahaaa #gedok ayat muu memang tak puas hati juga kan time tuu dengan aku tapii aku tak pernah benci or anggap korang musuh ke apa ke sebab semuanya aku anggap sama korang hamba Allah s.w.t juga kan kan ? #senyum seket okay paling mengejutkan aku time akhir akhir sch kau tegur aku apa tah hehee tapi aku ingad kau cakap aku dah tak gedik apa semua perangai aku dah tak macam dulu #aku rasa perangai aku sama jee sampai sekarang Hahaaa okay then mula rapat korang ajak rehat sama apa semua aku punn menerima dengan hati terbukanya pungg dan kita pun rapat dan semakin rapat .

Masuk form 3 masih kekalkan persahabatan yang dulu musuh menjadi kawan baik ^^
okayy tahun 2010 niee laa paling bermakna dan aku ingad selalu tahun yang paling best laa kan #konon hihii
ingad lagi rehat sesama pegi memana semua sama ponteng kelas pun sesama juga niee yang tak boleh pegi nie kalau boleh nak bawa satu kelas ponteng cett >< paling digemari ponteng kelas agama #opsss ! minta maaf ustazah sekarang kami dah INSAFFFF : D bila ustazah tanya ramai ramai talk tolong cikgu hahaa padahal melencong mana tah kan , kitorang nie pun satu ponteng kalau boleh satu kampung dah laa meja kerusi semua satu tempat jaa mana laa ustazah tak tanya kan ? nasib ustazah baik kami sayang ustazahhh #baru sekarang nak sayang choii ! hahaa kau selalu kongsi masalah then story apa jee yang terjadi dekat kau sampai dia jeles dia kecik hati sebab kau terlalu rapat nd apa apa jee dengan aku #sorry tada niat 
lama lama kau makin jauh dengan aku kau asyik rapat dengan budak baru tuu okay aku mengaku aku kecik hati nd rasa macam tak exist jee dekat kau tapi aku senyap malas nak bising bising . then aku mula rapat dengan si tinggi manis atotooo lesung pipi menawan :* hahaa
Ingad lagi #mesti kau dah lupa kita selalu pegi memana sesama then selalu lepak rumah kau babee kenal ibu ayah abang adik kau yang comel comel tuu hihii sumpah ! rindu nak pegi rumah kau lagii jumpa ibuu emm sekarang nak masuk rumah pun tak bagi apatah lagi bilikmuu #tears falling

Tingkatan empat maknanya sekarang lee hihii masih bersama kami sehati sejiwa wokk !
tapi sedih dah tak satu kelas dengan korang serious macam nak nangis bila dapat tahu tak sama kelas dengan korang Allah s.w.t jaa yang tahu perasaan aku :) lama lama dah biasa then satu hari korang datang kelas aku kan ? gather together gelak gelak bagai aku terharu doe time tuu aku nak nangis tapi aku tahan takkan nak nangis depan korang kott haih segan lee temannnn >,< sekejap jee pung sekarang nak pegi kelas aku pun dah tak nak #hahaa 
sampai satu tuu kita mula dah tak rapat semuanyaa sebab salah faham sikit time tuu hati aku macam nak gugur sedih gilaa cakap aku lupa kawan apa semua astagfirullahalazim kalau boleh aku tak nak ungkit pasal nie tapi tangan aku nie haa gataii sangat nak menaip haa marah tangan aku niee haaippp ! #gilaa
okay sekarang dah berbaik bagus ! tapi yelaa baik macam tuu jee laa kan korang pun dah sombong dengan aku pandang sebelah mata pun tak nak wehh terkilan akuuuuuuuuuu -- bila datang dekat korang macam tunggul hahaa kesian padan muka : ) sekarang text pun jarang call memang tak laa kan jumpa pun jarang yelaa korang semua hoot hoot mana nak layan cool cool macam aku niee haa hadoinyee pun pun Hahaa
bila susah cari bila senang ditinggal tinggal kan weheeee aku faham tapeeeeee .

Panjangnyaa aku cerita pasal kita nd aku menangis gelak senyum sorang sorang sepanjang aku taip semua niee hahaa aku tahu aku emo tapii nak buad macam mana aku rindu dengan korang aku rinduu masa doluu doluu tuu haih tuu laa sekarang sorang perangai macam nie sorang lagi macam nie aku pun dah tak tahuu kenapa korang berubah drastic macam tu sekali ish ish ! hahaa 

Rinduu dengan korang sesangat nd aku tahu aku bukan kawan or teman or sahabat yang baik untuk korang sebab tuu korang buang aku jauh jauh kan kan ? hihii aku faham aku minta maaf jikalau ada salah aku yang membuat korang benci tak suka aku pukul pukul manjeee gituu minta maaf sesangat benda tuu semua berlaku secara spontan jaaa :D sekali lagi minta maaf sesangat sesangat sesangat .dan dan nak korang tahu tak pernah aku lupa korang walaupun sedetik wehh sebab korang perkara terbaik pernah terjadi dekat aku nd loveyaall .

-End Story-

#byebyee






Older Post ☃ | Newer Post☃