Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Faa Mohamad ☃


Wednesday, December 21, 2011 | 12:17 AM | 0 comments

Hi , Assalamualaikum :)


Mesti korang tertanya tanya kan apa motif aku letak gambar fb niee ? -- aku tahu aku tahu apa yang bermain difikiran korang Hihik act nak cakap yang aku dah DEACTIVED ACC FB yehuuuu ! Alhamdulilah amin :D #korang mesti cakap apa benda ahh minah pasal nie pun nak post kan kan ? ekelehhh suka hati laa hehee
dah lama nak deactive sebenarnya tapi tuu laa seronok sangat tengok perangai nd gelagat diorng dalam fb sampai tertangguh tangguh nak buad cemtuu kan nd sekarang lega okay tada fb nie .


Kayy nak cakap sikit sikit jee ahh hehee kalau laa kan kan dekat fb tuu nama aku Fairuz Ajla then tetibe keluar pulak gambar korang korang kan tuu bukan keje aku kayy ada laa tuu mangkuk hayun sengaja nak cari pasel tuu nak hack acc aku kan dan itu pun kalau lah kan ish tempeleng karang -,-v okay tetibe Hahaa

Okay tuu jee sebenarnya nak story Hihik Kboiii .

 

Older Post ☃ | Newer Post☃