Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Faa Mohamad ☃


MEMORY OF 2011
Sunday, January 01, 2012 | 4:53 AM | 0 comments
Hi Assalamualaikum

Banyak sangat perkara yang berlaku pada tahun 2011 yang baru jee semalam sudah menutup tirainya , Alhamdulillah :) dan banyak sangat nak cerita rasanya better I buad short short short saja untuk lebih menyenagkan laa kan alaaaa kalau kite tulis pepanjang pun bukannya demo semua nak baca kan kan ? tahu dahhh nak nanges ahh cemniee # k tetibee emo pahal pulak kann hahaaa Start story dari segi :

Pelajaran : Cetttt ! tahun 2011 tersangat laa banyak saya menghabiskan masa dengan perkara emm tak bermanafaat laa kan senang cerita theheheee shooo prestasi saya sanagat sangat jatuh merudum arghhhhh tension ! banyak chapter yang saya tak dapat nak catch up tapi not for my english laa kann hhihii #perasan omputih letewwww : P shoooo for this year I have to work hard on my study nd be FA yang duluu InsyaAllah , amin :)

Percintaan : Hahaaa okay niee yang susah niee ehem ehem act bercinta pada waktu niee memang tersangat tidak sesuai sebabnya kita masih muda dan yang penting hanyalah pelajaran kerana pelajaran nd ilmu yang kita dapat tulaa yang menentukan masa depan kita kan ? Okay truth story dalam nak akhir akhir bulan sapuloh barulahh waa bercinta cinttun nie haaa itu pun sebab emm pintu hati terbuka untuk dia setelah lama keseorangan gituuu , Alhamdulillah hubungan kami masih dijaga rapi hihii tapi pada pendapat saya sebenarnya tidak perlulahh bercinta cintun niee nanti putus juga mungkin okay mungkin ada yang sampai kahwin tapi tuu cerita lain dah memang jodohnyaa kan tapii tulaa kena fikir pelajaran juga nd apa yang terbaik untuk kita semua pada usia sebegini muda Sekiann :) # act tada kena mengena pun dengan entry kan ? sikit jee memory dalam segi niee tapi tapee saya bagi nasihat kira okay laa kan jangan marah : D

Kekeluargaan : 2011 banyak juga laa saya cried about my family ohh biasalah tuu kan , tapi emm yelaaa kan sedih sedih juga kesihatan diutamakan cehh ! tada kena mengena langsungggg ! hahaaa Gembira pun ada juga lahh kan banyak sampai dah tak ingad hihii Family tetap Family nd saya sayang keluarga sayaaaaa ! HABIS .

Itu saja yang saya ingin berkongsi kepada anda semua Sekian : )

Older Post ☃ | Newer Post☃